14.-18. juulini toimus Rumeenias Sibiu linna ümbruses raske endurovõistlus RedBull Romaniacs, kus startis ka suur hulk Eesti endurosõitjaid. Võistlusklasse oli seal ühtekokku neli – Gold arvestuses võistlesid proffessionaalid, Silveris eksperdid, Bronzes hobisõitjad ja Ironis algajad.
Esimesel päeval toimunud proloogil, mille tulemus määras järgmise päeva stardikoha, läks kõige paremini eestlastest Riho Kollistil, kes võitis 35 osalejaga Bronze klassi finaali. Selles sõidus oli Tõnu Kallast 5., Timo Hermlin 8., Tiit Tomp 11., Elary Talu 14. ja Jakob Saks 15. Teised eestlased finaali ei pääsenud. Silver klassis oli Toomas Triisa 50. ja Priit Biene 63. Iron klassis, kus proloogil osalemine ei olnud kohustuslik, sai Rene Jõgimaa igati arvestatava 8. koha ning Rauno Tuula oli 27.
Kui esimesel päeval oli niiske ilm, siis järgmised oli juba palavad, kus soojakraadid olid stabiilselt 30 ringis. Enduropäevadel sõideti ainult üks pikk katse, kus olid kontrollpunktid, mida sõitjad läbima pidid ning iga päev oli erinev katse.
Esimesel tõsisel enduropäeval ei jõudnud ei Triisa ega ka Biene õigeaegselt kontrollpunkti ning nad saadeti finishisse, millele järgnes nende jaoks 550 minutiline trahv. Silver klassis oli kokku 111 sõitjat, kellest vaid 35 sõitjat ei saanud ajatrahvi. Triisale märgiti protokolli lõpuks 38. ja Bienele 58. koht. Bronze klassis tegi hea päeva Tomp, kes oli 5. Kollist sai kirja 11., Kallast 13., Talu 33., Mart Meeru 34., Hermlin 37., Jarko Metsis 48., Vaido Kalm 75., Tiit Tippel 82. ja Saks 106. koha.
Iron klassis oli Ken Daniel 70 osaleja seas päeva lõpuks 28., Ain Musting sai 33., Aare Kattai 37. ja Rauno Tuula 62. koha. Rene Jõgimaa tsiklil kadusid pidurid ja mäest alla sõites tuli ette kukkumine, mille tulemusena mees vigastas oma puusa ja tema võistlus oli sellega kahjuks lõppenud.
Triisa lõpetas kolmanda päeva, mille lõpujoon asus jões, Silver klassis 109 sõitja hulgas 45. ja Biene, kes ei jõudnud ka sellel päeval õigeaegselt kontrollpunkti, 75. kohal. Kuna Biene ei mahtunud kaks päeva järjest maksimumaega, siis võistluste reeglite kohaselt oli tema jaoks seekordne võistlus lõppenud.
Bronze klassis oli kiireim eestlane Talu, kes oli 166 sõitja seas 9. Kallast oli seekord 13., Kollist 19., Kalm 28., Tippel 52., Meeru 59., Hermlin 64., Metsis 76., Saks 78. ja Tomp 94. Iron klassis lõpetas Daniel 70 sõitja hulgas 24., Musting 40., Tuula 50. ja Kattai 61. kohal.
Eelviimasel raskel päeval oli Triisa Silvesris 35. Bronze arvestuses tegi hea päeva Kollist, kes oli 6., Tomp mahtus samuti esikümnesse olles 9. Talu oli päeva lõpuks 16., Kallast 18., Metsis 19., Hermlin 26., Kalm 36., Meeru 40. Tippel 66. Saks kukkus ja murdis käe pindluu ning tema võistlus oli lõppenud. Daniel lõpetas Iron klassis päeva 23. kohal, Kattai oli seekord 41. ja Tuula 61. Musting pidi samuti võistluse kukkumise tõttu pooleli jätma.
Silver klassis sai Triisa viimasel päeval 33. koha ning kogu võistluse arvestuses kuulus talle selles klassis 38. koht. Bronze klassis tegid hea päeva Talu ja Kollist, kes olid vastavalt 4. ja 5. Meeru sai kirja oma parima päeva olles 13., Tomp ja Kalm olid 15. ja 16., Metsis 19., Hermlin 35., Tippel 58. ja Kallast 148. Võistluse kokkuvõttes sai selle klassi 166 sõitja seas parima eestlasena Kollist 6. koha, Talu lõpetas võistluse 7. kohal, Tomp oli lõpuks 22., Meeru 29., Hermlin 32., Kalm 36., Metsis 42., Tippel 62. ja Kallast, kelle tsikkel lõpetas töölepingu sadakond meetrit peale hooldusala, 122. Ka Iron klassis tegi Daniel hea sõidu olles 14., Kattai oli viimasel päeval 32. ja Tuula 37. Musting ei startinud. Kokkuvõttes tõusis Daniel tänu viimasele päevale 19. kohale. Kattai saavutas 48. ja Tuula 49. koha.
Kokkuvõtvalt jäid enamus meestest oma reisiga rahule, kuid oli ka neid, kellel ei läinud plaanide kohaselt ning nad lähevad järgmisel aastal paremat tulemust taga nõudma.