Rootsi MM-ralli viimasel päeval sõideti üks kiiruskatse, millel oli pikkust 15,87 kilomeetrit. Drive DMACK Trophy Team võistkonnas sõitvate Sander Pärna ja James Morgani Ford Fiesta R5 oli M-Sport meeskonna mehaanikute poolt laupäeval korda tehtud ja mehed startisid Rootsi MM-ralli viimasele katsele.
Pärn ja Morgan olid katse peaaegu läbinud, katse vaheajad näitasid seda, et liiguti WRC2 klassi liidritega samas tempos ja oli oodata head aega. Sõita jäi veel kolm kurvi, kui ühest aeglasest kurvist välja tulles sõitsid Pärn ja Morgan teelt välja. Sealt enam oma jõududega välja ei saadud, lisaks oli murdunud tagmine vasak velg ja sellega oli Rootsi MM-ralli nende jaoks lõppenud.
„Viimase katse lõpuosas, vaid kolm kurvi enne finišit oli üks aeglane, esimese käigu kurv. Sellest välja tulles sõitsime kraavi. Ma ei saagi täpselt aru mis juhtus,“ oli Sander Pärna kommentaar peale väljasõitu. Kaardilugeja James Morgan lisab: „Katse ise oli meie jaoks selle hetkeni hästi läinud, rütm oli hea. Peame nüüd sisekaamerad ja data üle vaatama, et saada aru, miks see juhtus ja sellest õppima. Kuni selle hetkeni oli autos hea tunne ja enesekindlus olemas. Meie järgmine start autoralli MM-sarjas on Portugali ralli, mis sõidetakse maikuus ja tahame seal kindlasti paremat tulemust näidata.“
Sander Pärn ja James Morgan osalevad tänavu autoralli MM-sarjas WRC 2 klassis Drive DMACK Trophy ridades M-Sport tehasemeeskonna Ford Fiesta R5 autoga.