Ralf Aron saavutas F3 etapil mitu esiviisiku kohta ja sõitis Norisringi rajarekordi

Ralf Aron (7) Norisringil. Foto: FIA Formula 3
Euroopa F3 meistrivõistluste etapil Norisringil finišeeris Ralf Aron kõigis kolmes sõidus punktikohtadel, nendest kahel esiviisikus ja tema nimele jäi ka Norisringi ringraja uus rajarekord.

Vabatreeningute järel autole hea seadistuse leidnud Ralf Aronil esimeses kvalifikatsioonis veel auto head kiirust realiseerida ei õnnestunud. Lühikesel, vaid 2,5 km pikal ringrajal olid sõitjate vahed väga väikesed ja praktiliselt mahtusid kvalifikatsioonis 18 sõitja ringiajad ainult 0,5 sekundi sisse. Aga esimeses võistlussõidus tõusis eestlane siiski mitme koha võrra ja finišeeris üheksandana. Seevastu teises kvalifikatsioonis, mis määras ära stardikohad järgmisteks võistlussõitudeks, näitas Ralf suurepärast kiirust ja tal õnnestus purustada F3 autode Norisringi rajarekord.

Alustanud teist sõitu parimalt stardikohalt asus Ralf Aon võistlust juhtima, aga pidi oma positsiooni lähimate konkurentide ees pidevalt kaitsma. Võidusõidu viimastel minutitel sai heitluses esikoha pärast viga Ralfi auto esitiib, auto kaotas kiirust ja ta oli sunnitud leppima viienda kohaga. Kolmandas sõidus saavutas Ralf Aron oma nädalavahetuse parima tulemuse finišeerides neljanda kohaga.

Ralf Aron: “Vabatreeningutel olime aeglased, aga saime seejärel väga hästi aru, milles probleem ja insenerid tegid väga hea töö. Esimeses ajasõidus tegin ise väikse vea, aga esimeses võistlussõidus start õnnestus väga hästi ja sain mitmest konkurendist mööda. Kahjuks tegid paar sõitjat ees pirueti ja jäin nende taha kinni ning seetõttu rohkem kohti parandada ei õnnestunud.”

“Teises ajasõidus saavutasin oma esimese kvalifikatsioonivõidu ja tegin rajarekordi. Teises sõidus juhtisin pikalt, aga Volkswageni mootoritega autod liikusid võistlustel kiiremini kui kvalifikatsioonis ja nii sai Lando Norris minust mööda. Üritasin temast omakorda mööduda, aga puutusime veidi kokku ja mu autol sai esitiib kannatada. Viimases sõidus tegin väga hea stardi, aga eespool startijad katsid hästi ja mööduda polnud võimalik. Teisel ringil sõitsin kergelt vastu seina ja tagaratta juures väändusid kaks varrast, mille tõttu oli auto seejärel raskelt juhitav ning pidin ühe konkurendi endast lõpuks mööda laskma.”

Järgmine etapp toimub nelja nädala pärast kuulsal Spa ringirajal.