Reedel ja laupäeval sõideti Põhja-Lätis Aluksne ralli, mis oli Läti ja Eesti autoralli ning Läti ja Leedu rallisprindi meistrivõistluste esimeseks etapiks. Osalejaid oli pea 60 meeskonna jagu, kahel päeval sõideti kokku 10 kiiruskatset heades talveoludes.
Ralli üldvõit kuulus eelmise aasta Läti meistritele Kalle Rovaperäle ja Risto Pietiläinenile (Skoda Fabia R5). Nende edu oli finišis Venemaa sõitjate Nikolai Grjazini ja Jaroslav Feodorovi (Skoda Fabia R5) ees üle pooleteise minuti. Kolmandal kohal olid Ranno Bundsen ja Robert Loštšenikov (Mitsubishi Lancer EVO 8) ja nende kaotus võitjatele oli 3.12.28.
Kui vaadata kohti Eesti meistrivõistluste arvestuses, siis olid Bundsen ja Loštšenikov oma klassi (EMV4) kiireimad, sellel aastal Eesti meistrivõistlused kaasa tegevad Grjazin ja Feodorov olid omakorda kiireimad klassis EMV1 ehk absoluutarvestuses. Neljaveoliste autode absoluutarvestuses kuulus kolmas koht Grjazini ja Bundseni järel Läti sõitjatele Bergmanis-Grins (Mitsubishi Lancer EVO 9). EMV4 klassis, ehk neljaveoliste autode rahvuslikus klassis olid kolmandad samuti lätlased, Liekajis-Grošus (Mitsubishi Lancer EVO 9).
EMV6 ehk esiveoliste R2 autode klassis, kus on tänavu välja pandud 32 000 eurone auhinnafond, võitis esimese etapi noor Läti sõitja Martinš Sesks koos Andris Malnieksiga (Peugeot 208 R2). Nende edu teiseks tulnud Oliver Ojaperve ja Jarno Talve (Ford Fiesta R2) ees oli 1.40.06 ja kolmandad olid läbi ralli Ojaperve ja Talvega põnevat lahingut pidanud Roland Poom ja Ken Järveoja (Ford Fiesta R2). Kahe Eesti meeskonna vahe jäi napi 1,46 sekundi peale. Samad sõitjad moodustasid ka kaheveoliste autode absoluutarvestuse klassi esikolmiku.
Neljarattaveoliste autode klassis N4 said Aluksne rallilt etapivõidu Dmitri Feofanov ja Normunds Kokins (Mitsubishi Lancer EVO 9), kes edestasid alates sellest aastast neljaveolise autoga sõitvaid Steven ja Jakko Viilot (Mitsubishi Lancer EVO 9) 49,94 sekundiga. Kolmas oli Leedu meeskond Vaškys-Paškevicius (Mitsubishi Lancer EVO 9), kes kaotasid klassivõtjale juba pea kahe minutiga.
Kaheveoliste, kuni kaheliitrise mootoriga autode klassis EMV5 klassis said etapivõidu Kristo ja Raido Subi (Honda Civic Type-R). Teine koht selles klassis kuulus Karel Tölpile ja Martin Vihmannile (Honda Civic Type-R), kellel oli kaotust klassivõitjatele1.23.35. Kolmas koht läks Venemaa meeskonnale Petr Turkin ja Vassili Mirkotan (Citroen DS3 R3), kellel kogunes kaotust pea kolm minutit. EMV7 ehk siis üle kaheliitrise mootoriga rahvusliku rühma kaheveoliste autode klassis olid võidukad Mario Jürimäe ja Rauno Rohtmets (BMW M3), edestades Leedu meeskonda Valeiša-Reisas (BMW M3) 44 ja poole sekundiga. EMV8 klassis said võidu Ronald Jürgenson ja Marko Kaasik (Peugeot 205 GTI), teised olid Alari Sillaste ja Arvo Liimann (AZLK 2140). EMV9 klassis viisid võidu piiri taha Venemaa sõitjad Klim Baikov ja Andrei Kleshchev (Lada 2105), teised olid Vaido Tali ja Taavi Udevald (Lada 2105), nende vahe jäi nelja minuti peale.
Eesti autoralli meistrivõistlused jätkuvad nüüd mai lõpus sõidetava Harju ralliga, küll aga algab sellel nädalavahetusel autoralli MM-sari, mille esimeseks etapiks on Monte-Carlo ralli ja kus Ott Tänak ning Martin Järveoja (Ford Fiesta RS WRC 2017) stardivad M-Sport meeskonna ridades koos neljakordsete maailmameistrite Sebastien Ogieri ja Julien Ingrassiaga.