Neljapäeval Barcelona tänavatel alanud Hispaania MM-ralli jätkus reedel kuue kruusal sõidetud katsega. Hispaanias sõidetakse ka Drive DMACK Fiesta Trophy sarja viimane etapp, mille käigus selgub, kes saab endale viimaste aastate autoralli suurima auhinna – osalemise 2015. aasta autoralli MM-sarjas seitsmel etapil Ford Fiesta R5 autoga WRC 2 arvestuses.
Sander Pärn ja James Morgan läksid Hispaaniasse sarja kindlate liidritena ja on peale reedeseid katseid Drive DMACK Fiesta Trophy sarja neljandal kohal. Nende konkurendid sarja üldvõidu osas, Tom Cave ja Craig Parry on sarja liidrikohal, kuid Pärn ja Morgan kontrollivad olukorda ja liiguvad sarja üldvõidu suunas.
Barcelona linnakatsel näitasid Pärn ja Morgan oma klassi kuuendat aega. Reede esimesel katsel oli nende aeg Drive DMACK Fiesta Trophy teine. Järgmisel katsel jäi aga neile ette katsel rehvi vahetanud kaasvõisteja ja tema tolmus sõites kaotati aega üle minuti. See mõjutas ka järgmise katse rütmi, kuid päev teise ringi esimesel katsel oldi taas heas hoos, kui sõideti välja oma arvestuse teine koht. Reedese päeva lõpuks on Pärn ja Morgan Drive DMACK Fiesta Trophy neljandal kohal, kaotades sarja liidritele Cave’ile ja Parry’le 2.20,5.
„Meie jaoks on kõik hetkel kontrolli all. Täna hommikul saime kohe hea hoo üles, olles avakatsel napilt teised, kaotades Quentin Gilbertile kahe sekundiga. Järgmisel katsel jäime ühe aeglasema kaasvõistleja tolmu, kes oli katsel rehvi vahetanud. Kaotasime sellega üle minuti ja see mõjutas ka järgmist katset. Teise ringi esimene katse oli taas meile hea, kaotasime Tom Cave’ile 1,1 sekundiga ja päeva viimasel katsel, hoidsime juba autot. Oleme jälginud kogu aeg konkurent Tom Cave’i tempot ja vastavalt sellele ka reageerinud,“ rääkis Pärn peale reedeseid katseid Salous asuvas Hispaania MM-ralli hooldusalas.
Laupäeval jätkub Hispaania MM-ralli asfaldikatsetega, kokku sõidetakse laupäeval kuuskatset, kahel korral ralli pikim, 50 kilomeetrine Escaladei katse.