Helsingist 450 kilomeetri kaugusel asuval Kemora ringrajal sõideti nii Soome kui Eesti mootorrataste ringrajasõidu meistrivõistluste etapid. Soome võistlus toimus heitlikes tingimustes, kus tänu muutuvale ilmastikule oli keerukas õiget rehvivalikut leida ja seda eriti just laupäeval toimunud kvalifikatsioonisõitudes.
Kõige kiiremas Superbike klassi kvalifikatsioonis sõitis Hanno Velt (Kawasaki) välja 13-nda aja, Superbike B arvestuses osalenud Allan Meriküla (BMW) aeg oli üldarvestuses 19. ja Aivo Avikul (BMW) 20.
Laupäeval toimunud sprindisõidu võitis soomlane Tapio Pirilä (BMW) 1,3 sekundilise eduga Soomes elava itaallase Matteo Mossa (Ducati) ees. Velt suutis hoolimata tagasihoidlikust stardikohast näidata head tempot ning tõusis sõidu jooksul jõudsalt ettepoole ja ületas lõpujoone kolmandana, kaotust Piriläle tuli 18,7 sekundit. Meriküla oli B klassis kümnes ja Avik 12.
Eilses pikas sõidus võidutses taas Pirilä, kelle edu Mossa ees oli 8,8 sekundit, kolmandana lõpujoone ületanud Lasse Kärki (BMW) kaotas võitjale juba 21 sekundit, kellest omakorda 0,3 sekundit jäi Mika Laaksonen ja seejärel poolteist sekundit hiljem lõpetas Velt. Eesti B klassi sõitjatel läks selles sõidus paremini, kui Meriküla saavutas antud klassis kuuenda ja Avik seitsmenda koha.
Supersport 600 kvalifikatsioonis näitas head minekut üle pika aja võistlusrajale naasnud Kristjan Sepa (Triumph), kelle aeg oli tihedas konkurentsis paremuselt kümnes. Teistest eestlastest said 34 osaleja seas Kaiko Kolkanen (Suzuki) 14., Kristjan Karu 15. (Yamaha), Kristian Beljaev (Yamaha) 16. ja Anastassia Kovalenko (Yamaha) 17. aja.
Laupäevase sprindisõidu lõpetas esimesena ajasõidu teine Valter Patronen (Suzuki) ajasõidu kiireima Jesse Maikola (Yamaha) ees, lõpujoonel eraldas kahte esimest 3,8 sekundit. Kolmandana kihutas üle lõpujoone Ville Kandelin (Triumph), kes jäi teisest kohast omakorda 2,7 sekundit. Sepa hea esitus jätkus ka võistlussõidus ja ta oli lõpuks kuues, Beljaev sai samuti hoo üles ning lõpetas enda klassis seitsmendana. B arvestuses olid Kolkanen kuues ja Karu seitsmes. Kovalenko hea sõidu rikkus tõrkuma hakanud käigukast, mille tulemusena see lõpuks neljandale käigule kinni kiilus ja nii pidi preili vaikselt ühe käiguga lõpuni sõitma. B klassis kuulus talle lõpuks 13. koht.
Eilse pika sõidu võitis jälle Patronen, kelle edu Maikola ees oli lõpuks 6,8 sekundit, kolmas oli seekord Aki Valkila, kes kaotas võitjale 9,2 sekundit, kuid edestas Kandelini ülinapi 0,08 sekundiga. Sepa tegi ka selles sõidus hea tulemuse olles taas kuues, Beljaev seevastu põrkas stardis ühe konkurendiga kokku ja pidi muru peale sõitma ning langes viimaseks. Õnneks suutis ta aga sõitu jätkata ning korralikku tempot tehes lõpetas ta sõidu siiski üldarvestuses 13-nda ja enda klassis 11-ndana. Karu oli seekord B klassis kaheksas, Kolkanen katkestas viiendal ringil ning Kovalenko tsiklit ei saadud kahjuks korda ja nii pidi preili võistlusele raja äärest kaasa elama.
Külgvankritel näitas ajasõidus kiireimat aega neljakordne maailmameister ja tänavust MM-sarja juhtiv Pekka Päivärinta, kellel tänavu korvis soomlanna Kirsi Kainulainen. Teise aja sõitsid välja valitsevad Eesti ja Soome meistrid Eero Pärm – Mairon Meius, kes jäid soomlastele alla 0,8 sekundiga. Tarmo Tempel – Silver Kuusk sõitsid välja paremuselt kuuenda aja.
Laupäevases sõidus näitasid Päivärinta – Kainulainen (BMW), miks nad MM-sarja juhivad ning võitsid sõidu 14,4 sekundilise eduga kaasmaalaste Petri Makkula – Tomi Koskinen (LCR/BMW) ees. Pärm – Meius (Kawasaki) heitlesid teisele kohale, kuid pidid siiski 1,3 sekundiga Makkulale – Koskinenile alla vanduma, Tempel – Kuusk (ART/Suzuki) ületasid lõpujoone seitsmendana.
Eilses sõidus võidutsesid taas Päivärinta – Kainulainen, kuid nende ülekaal ei olnud nii suur, kui päev varem. Nüüd oli nende edu Makkula – Koskinen tiimi ees 10,1 sekundit, Pärm – Meius võitlesid taaskord teisele kohale, kuid napp sekund jäi sellest jälle puudu. Tempel – Kuusk sõitsid end ka selles sõidus seitsmendaks.
Eesti motoringraja järgmine etapp sõidetakse juba eeoleval laupäeval 20. juunil auto24ringil.