ZEBRA CUP – “Noored roolis 2014” jätkus nädalavahetusel selle aasta kolmanda etapiga, mis sõideti Rapla kardirajal. Osalejate arv oli taas korralik, kokku võttis kolmandast etapist osa 32 noort – 5 tüdrukut ja 28 poissi vanuses 8-15 aastat.
Noori juhendavad kõrvalistmelt kas vanemad või kohapeal olevad treenerid, kelle näol on tegu Eesti autospordis tuntud tegijatega. Raplas jagasid näpunäiteid noortele Karl Kruuda, Martin Kangur, Sander Pärn, Roland Murakas ja Richard Toots, kes on oma karjääri alustanud just noortesarjadest ja kellest osadel on autoralli MM-sarjas osalemise kogemus.
Kõige rohkem osavõtjaid oli taaskord 8-12 aastaste poiste vanusegrupis, kus osales 19 poissi. Nooremate poiste poodiumi kohad selgusid alles viimases voorus. Kokkuvõttes võttis 1.koha stabiilset sõitu näidanud Hannes Saar, kes edestas eelmise kahe etapi võitjat Kardo Tamme ning 3.koha võitles välja endale Alex Reinsalu, kes sõitis kolmandas voorus välja ka enda vanusegrupi kiirema ringiaja 1:23:90.
Väga hea võistluse tegi Krisette Sander, kes oli küll ainuke osavõtja 8-12 aastaste tüdrukute seas, kuid siiski väga tubli esitus.
13-15 aastaste tüdrukute vanusegrupis oli 4 osalejat. Kõige kindlamat sõidukätt näitas Maris Niilus, kes võttis kõikidest voorudest võidud. Maris Niilusele järgnesid Elis Jõelaid, Age Sander ja Lizette Vutt.
Vanemate poiste vanuseklassis (13-15 aastased poisid) läks kindel esikoht Joosep Kikasele, kes sõitis ka võistluste kõige kiirema aja 1:20:75. Talle järgnesid Alo Tupits ja Roland Luhaväli.
Järgmine ZEBRA CUP – “Noored roolis 2014” etapp toimub maikuus Tallinnas, juunis etappi ei toimu, kuna siis on koolides lõpetamiste ja eksamite aeg.
ZEBRA CUP – “Noored roolis 2014” on autokool ZEBRA, Tartu linna, Rannaküla jäärajakeskuse ja EAL rallikrossi komitee (ERK) poolt ellu kutsutud koostööprojekt, õpetamaks noori poisse ja tüdrukuid varakult autoga targalt ja ohutult sõitma nii talvel jäärajal kui suvel asfaldil.
Kogemused saadakse harjutades ja omavahel võisteldes. Võistlussari koosneb jääraja etappidest talvel ning asfaldil ja kruusal sõidetavatest etappidest suvel. Sõidetakse standardsete Renault Twingo´ga, mis antakse võistlejaile korraldaja poolt. Sarja võitjaid ootab hinnaline üllatusauhind, kõigile osalejate vahel loositakse välja loosiauhindu.