Kehala “Roller coaster from Hell” järelkaja

Foto: Sven Suigussaar
Põrgukatel“ Kehala Ringrajal oli oma nime väärt ja tegi võidusõitjatest piloodid. Möödunud nädalavahetusel sai Eesti drift uue ja ülemaailmselt tuntud raja.

Seda kirjeldada on raske. Selle kogemiseks peab drifti vaatama kohapeal. Hüpped on driftis eriliste radade osa. Kehala vol 2 ületas selle ja saatis autod lendu ja tegi võidusõitjatest piloodid. Osavad sealjuures. Alguses seda rada kardeti, lõpuks ausati ja nauditi. Seda nii sõitjate kui pealtvaatajate poolt. Vastukaja ürituselt levinud piltidele ja videotele on tulnud üle maailma ning tõepoolest on raske leida midagi analoogset. „Roller coaster from Hell“ teenis oma nime ära ja kirjutas ennast ajalukku.

Julgeid sõitjaid oli kogunenud seekord 23 nendest pooled Eestist, ülejäänud Lätist ja Soomest. Mõned eestlased ka pisut lahjemast PRO-Am klassist, kuid vastava varustuse ja autoga,mis lubasid kõrgemas klassis osaleda. Lõpptulemus pärast pikki hüppeid ja ääretult põnevaid tandemeid oli osaliselt üllatav. Poodiumi esimesel kohal platseerus Läti võistleja Ingus Jekabsons, kellel poodiumikohti ette näidata ohtralt, ning Läti meistritiitelgi taskus. Sama mees oli ka kvalifikatsiooni võitja. Üllatusena platseerus teisele kohale Eesti võistleja Oliver Randalu, kellel tavapäraseks võistlusklassiks just nimelt madalam PRO-AM klass, jättes sellega seljataha kahekordse Eesti meistri Pro-klassis-Mihkel Norman Tultsi. Igati põnev lõpplahendus täiesti erakordsele võistlusele. Eriauhinna stiilseima ning pikima hüppe eest sai Viljandi mees Jako Pino.

Järgmine driftivõistluste etapp on toimumas 21. Juulil,asukoht veel täpsustamisel,kuid loota on midagi põnevat.